onsdag 18 april 2012

Stackaren!!!


När män blir förkylda så är de verkligen döende...;))
Är jag inte varm?? Känner du vad varm jag är?? Hihi
Joo mitt hjärta du är varm och ser jättehängig ut!!!

Fick mysa ett tag iallafall innan barnen kom från skolan... <3 nu får man hoppas han är bättre imorgon och inte jag har smittats... Orkar inte med mer feber och förkylningar!!!
Men jag vill finnas för min sjukling...inte kul att sitta här själv :(

Har tänkt på en sak... förstår inte ibland hur folk funkar och tänker...
Varför blir vissa bittra, flyr eller arga på att man äntligen har hittat kärleken?
 
Känns som det är min tur nu och vara lite lycklig... men jag är såå glad och lycklig över andra som även de känner och har det som jag eller på andra sätt har det bra... men vissa verkar inte kunna vara glada över andra tyvärr..trist.. bara det att det finns några man trodde var vänner men de har inte yttrat ett ord... 
Strunt samma.. :)
Lägger inte min energi och tankar mer på dem... den tanke som kom fick jag ut nu ;D

<3 Namaste


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar