torsdag 31 maj 2012

Fumliga kärringen...

Igår hade jag mor och dotter dag på stan b la...
Vi hade det mysigt och uträttade lite ärenden... var in till jobbet och pratade lite med mina underbara arbetskamrater medans storskruttan provade lite kläder :)

Men nu till mitt stora problem!!! 

Min ME har gjort mig ordentligt fumlig och balansen är nästan lika med noll känns det som... var fumlig innan men detta tar priset haha...
Förra veckan ramlade jag såklart i båten och vred min redan värkande kropp ordentligt samt stukade handled och fingrar... fick en svullnad/knöl på nedre del av rygg samt vid knät som ser förskräckligt ut med stort blåmärke...

Igår höll jag inte balansen i bussen när den bromsade in (jag stod) och flög in i en kant... som tur var ramlade jag inte men fick ett till blåmärke och en lite ömmande armbåge...

Nu får det vara nog med fumligheten och lika bra att hålla mig stilla ett tag ;D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar