måndag 28 maj 2012

Mors dag :)


Igår på morsdag blev det en tur till mina underbara föräldrar i Fagersta på middag.
Tog med mig hjärtat och min storskrutta var redan där <3
Mycket skratt blev det och utdelning av presenter...

Detta fina collage b la fick jag av min underbara dotter... tänk att jag fick sådan fin och omtänksam tjej... Älskar henne så otroligt mycket <3
Tänk vad vi har varit med om och klarat under alla år tillsammans... bara hon och jag <3
    



Malin och mamma <3
Såå glad att ni finns i mitt liv!!!
 

Idag har hjärtat åkt till Cypern med sina barn som var planerat sen länge...
Han ville att vi skulle med men ekonomin tillät inte det just nu.
Jag känner att det kan vara mysigt för dem att få åka iväg själva och ha skoj tillsammans... det är de värda :)
Kommer dock sakna honom fruktansvärt mycket... blir väldigt tomt i sängen...
  
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar