måndag 28 maj 2012

Sommardagar... :)




Har haft några underbara sommar soliga dagar med hjärtat och stundvis barnen :)
Lite spontan picknick i Vasaparken följt av båtturer är balsam för själen.

Har mina dagar med mer ljudkänslighet och utmattning men ändå ger naturen och stillasittandet på båten så otroligt mycket positiva saker för kroppen... jag både njuter och våndas med ME skiten... kan iallafall balansera detta bättre nu än tidigare.. men gör jag något som är mer fysiskt och att man måste tänka ännu mer så blir jag dålig...

Just nu njuter jag av kärlek, alla runt mig och det jag får uppleva så "glömmer" bort det jobbiga <3

Har väl haft mina "gamla" tankar om att jag förstör för den jag älskar med mitt mående och liv... men det jobbar jag med... varför trycka ner sig i onödan..han vet inget annat och han bryr sig inte... sen hur det blir i framtiden får man se.. 
Leva i nuet och älska mig själv som jag är, det är vad jag ska göra!! :)

<3
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar