måndag 11 juni 2012

Blåsta konversationer...


Igår var jag sådär lite halvblåst med ett kaoshuvud...
Henrik och jag låg och kollade en trist fotbollsmatch och ingen av oss höll på något av lagen...
Han är ju inte speciellt haj på fotboll men min mun fick ur sig en konstig kommentar och jag vet inte vem som är mest blåst av oss haha..

Jag har som liten velat vara kommentator i hockey för att jag snackade så mycket och visste att jag kunde spela bättre såklart ;))
Så jag uttryckte mig som så att kanske inte så bra om jag är kommentator om jag inte vet vilka som är vilka av spelarna... alla ser ju likadana ut med lika färger på kläderna och med seniliteten jag har så spelar det ingen roll om de har nummer på tröjorna när jag ändå inte minns namnen...

Så den drömmen är bara att glömma... ;)

Bäst att tanten är tyst så jag inte avslöjar blondinen inom mig...

Men kul att prata en massa strunt som vi gjorde igår och inte behöva tänka innan saker kommer ur munnen...
Han har inte försvunnit än iallafall hihi..


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar