söndag 3 juni 2012

Märklig dröm...



Hade konstiga drömmar inatt...

Men som för några dagar sen så kändes de betydande på något vis... b la var en älg inblandad och jag minns inte hur riktigt men det kändes som den ville säga mig nåt på nåt märkligt vis...

Tog genast fram Solögas bok när jag vaknade :))

Då var älgens visdoms ord dessa:

Här och nu har du allt.
Min gåva till dig är att vara nöjd med livet.
(Här gäller det att känna dig nöjd med din plats i livet, först då befinner du dig i mitten av världen och det du önskar kommer till dig.
Kliv ur känslan av missmod.
Välj att vara nöjd och din situation förbättras.)

Gissa om jag har jobbat med att få bort frustrationen och vara nöjd med livet fast jag har ME... 
Jag säger ofta till mig själv att jag måste vara positiv och se livet med de nya ögonen jag har fått de senaste åren...
Att se allt det vackra så som det är och acceptera min situation :)

Jag LEVER och det finns så otroligt mycket vackert där ute som jag inte vill missa längre...
Trots att jag inte har förmågan att klara av allt och orka så är de ögonblicken jag gör det värt så mycket :)
 
Lev i nuet och få visdom på vägen... <3

<3   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar