tisdag 26 juni 2012

Roadtrip...

För någon helg sen tog jag tag i mig själv trots dåligt mående och följde med på en roadtrip till fina Annika i Axwall i Skara trakten :)

Vi var ett gäng från olika delar av landet som äntligen såg till att träffas... det ångras inte..för jag har nog inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde de 3 dagarna :D

Galna goingar som är bland de mest empatiska människor jag träffat och även fulla med humor ... tack till er <3


Rökpaus för vissa och njutning av sol och natur för mig...

Var till Varnhemskloster också... där Arn föddes och uppfostrades av munkarna... (tror jag det var..) :D
Såå fint område och klostret var otroligt vackert!!!
 

Tommy och Nina tar en liten paus i tittandet och fotograferandet :D
 
På seightseeing runt Skara/Axwall... ut på landet.. skulle velat se trandansen vid Hornborgasjön men den har tyvärr varit i våras.
Annika har denna sköning som vaktar deras underbara hus och gård hihi...söt är den!!
(Mer bilder kommer sen)

Ett stort tack till alla er som gjorde denna helg <3 ... tänk att man tillslut efter alla chattar och prat i fb grupper tar steget till att ses irl...
Allt har en mening och det förstår jag mer och mer...


<3   
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar