tisdag 26 juni 2012

Vila kombinerat med utflykter...


Hängde med älsklingen och hans arbetskamrat J på en fisketur med båten en kväll :)
Tänkte att medans de kastar lite så metar jag och bara är för en stund... hmm med två karlar som ska jäklas och tror de är roliga ;) är det inte så lätt... :))


När vi satt och väntade i båten på J så prövade H att pimpla lite på skoj skull... och rätt som det är fastnade en liten gädda på kroken.. i hamnen :D
Denna vackra solnedgång fick man vara med om ute på Mälaren <3
I torsdags var det premiär för nya Malmabanan här i Västerås.
Såklart jag följde med älsklingen och hans vän på det.
Är hur kul som helst och se när de åker cross... var fint väder och många som kom för att träningsåka denna dag :)
 

Dock blev min bild bara full med rök och damm haha... ljudet gjorde mig inte bättre men fick nog av att vila i soffan och min "robot" kom fram för att orka med...

Midsommaraftonen var lugn utan våra barn... hjärtat fyllde år så det blev midsommarmat,fika och umgänge med hans söta föräldrar och mormor.
På kvällen drog vi vidare till fina syrran och K som bjöd på mat :) ... väldigt trevligt var det <3 

Leva i nuet och vara positiv är det som får mig att palla med...

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar