fredag 13 juli 2012

Power Meet...

Försökte orka och slog på min "robot" för att kunna träffa lite vänner och nya fina människor under Power Meet.
Behöver göra lite skoj saker för att orka leva... fast jag egentligen inte orkar så tvingar man sig själv.
Kände mig som en zombie och att samtala med andra blev ett kämpande i mitt huvud...
Det kändes som man hade tusen knivar som skar i det pulserande och sprängande stora klot till huvud...
Är svårt att få fram det man vill ha sagt eller ens tänka vad man ska säga eller svara... så drygt!!!

Men jag kämpade tappert... och att vara nykter bland fylletrattar ;)) gick väl det också... blev endel skratt iallafall :)
Det blev tidig hemgång för kärringen men fick iallafall en bild på vår fina Domkyrka i skymningen :)

Tankar som egentligen inte skulle behöva finnas kom och har funnits ett tag... och det som skulle kunna vara så lätt börjar svikta...... besviken går jag balans på min stig framåt... kämpande... behöver inte mer som rör till den balans som jag sakta har börjat byggt upp... all lärdom från tidigare som jag nu stolt klarar förstörs av sprickor från annat håll... kommer inte acceptera det.

<3 Hope And Faith

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar