onsdag 8 augusti 2012

:)

Jag känner mig lycklig på nåt sätt... en inre lycka som jag inte vet var den kommer från riktigt.
Har rett ut mycket med mig själv under en lång tid, accepterat, förlåtit, frustration och blockeringar som jag släppt och beteenden som inte varit bra har jag jobbat med och börjar komma långt på min stig... stolt är jag, för det var inte lite att tampas med ;))

Jag lär mig ständigt nya saker om mig själv och omgivningen.
Känns så bra fast jag har lite att kämpa mot... ska Äntligen till neurologen imorgon och utredas!!!

Har fina människor runt mig som jag värdesätter och känner tacksamhet för <3
Och min största kärlek, min dotter som är den bästa och underbaraste som finns <3
Tack för att ni finns!!!

Nu ska jag sluta med mitt svammel och lägga ner huvudet på kudden för att förhoppningsvis drömma fina drömmar.

<3 Namaste och Rock On <3 

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar