måndag 6 augusti 2012

Göteborgsresa :)

Haft det jobbigt med utredningar och en riktig svacka med mitt mående... har vilat vääldigt mycket på soffan under många veckor :/

Men åkte iväg 3 dagar till Göteborg med dottern för att göra nåt skoj iallafall :)

Kan säga att jag var som en robot dessa dagar och blundade för måendet...
Vi hade det jättebra med upptäcksfärder, Liseberg, Universeum, myys och massor av skratt :D

Hon vill flytta dit och jag blev förälskad i en butik :))


Färdkost...



Frukostbuffe´på hotellet är det bästa!!


Feskekyrkan...
 



På Universeum kan man möta mycket...
Häftigt att dinosarierna rörde sig :)
Storskruttan är inte särskilt skräckinjagande hihi
 


Jag älskar vattendjur.. dessa maneter är fina!!
 





Min bästa underbaraste dotter njuter i Haga... älskar Stajl butiken  som ligger där :)
Blev alldeles lyrisk!!!
Liseberg med härligt väder var sista stoppet.
Mitt huvud och kropp släpade jag på i stort sätt... när det var dags att åka hem somnade jag direkt i bilen av utmattning...
Hann inte ens utanför Göteborgs gräns... VILA blev min helg.

Men är stolt över min stora tös, vi har skoj och hon finns där för sin skruttiga mor och masserar nacke i den tröttsamma kön till karusellerna :)

Nu var denna sommar snart över...

<3     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar