måndag 13 augusti 2012

Omvälvande...


Det är mycket som sker inom mig nu...
Tårar rinner för allt och en känsla av lycka kan plötsligt explodera inom mig bara sådär.

Att se på tv.. OS prestationer, deras lycka av att bara få delta, andra människors kämpande/lidande eller andras lycka och välmående etc etc... det får mina tårar att rinna och de vill knappt sluta..

Har någon målat en tavla och lagt ut en bild på motivet känns det som jag kommer in på djupet av bilden och en massa känslor tar över hela min själ och tårar kommer...
Spelar ingen roll om det är lyckliga eller ledsna känslor.


Känns bra fast ändå lite obehagligt av den föör känslomässiga energi som tar över... hjärtat bränner på insidan och som strålar ut i kroppen.. galet men så känns det :D

Jag accepterar detta och låter det flöda <3
Mycket energier som är i omlopp just nu.


<3 Sprid Kärlek 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar