torsdag 16 augusti 2012

Sool :)


Sista sommardagarna nu och jag har en bättre dag.. wohoo!!
Kommer få sota för denna cykeltur och utflykt, nåja jag måste leva också ;D
Tog med storskruttan till Framnäsbadet och försökte få lite färg på den bleka kroppen :D
Badade också för första gången detta år...helt otroligt att detta hände haha..
Skönt var det iallafall och jag hoppas vi hinner vara vid Mälaren fler gånger detta år.. älskar att vara vid vatten och min själ mår bra av att få vistas lite i naturen :)



Nu längtar jag till måndag då serien Dallas börjar igen hihi..
Vilken nostalgi!!.. tänker tillbaka när man satt med familjen som klistrad framför teven när Dallas och Falcon Crest gick när man var liten.

Nu blir det att försöka få lite sömn och släppa alla intryck från idag...
Kanske blir en liten meditation också :) 

<3 Natti ni fina själar   

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar