fredag 17 augusti 2012

Wohooo!! :)


Har investerat i ett nytt soffbord eller begagnat snarare..ett fynd från Indien.. såå glad!!
Ser ut som det är streck på sidan av det på bilden men det är det inte... tungt och robust.. Loove It!!
Så tack till svåger med vän för hjälpen, är såå tacksam :)
  

Min morgondrink består nu av: Banan
                                               Nektariner
                                               Kiwi
                                               Honungsmelon
                                               Babyspenatblad

Underbart gott och mättande!!!
Kan även ha i gröna druvor och skippa något annat eller ha i allt :)

Det blir mycket gott och blandat så testa :)

Dagarna består nu av "pacing".. alltså försöka balansera vila med rörelse, vardagssysslor etc...
Svårt men måste lära mig!! Går inte att vara envis och ha sådan vilja hela tiden, får bara sota för det...

Vill också tillägga att jag är så glad över att ha så fina människor i mitt liv som är omtänksamma, ger bra energi och som står ut med denna tant hihi <3
Att utbyta tankar.. underbara samtal som även blir terapi.. 
Vill verkligen finnas för alla er finisar, bara så ni vet!!

Jag skippar gärna draman och kaos... negativ energi som tränger sig på... är tyvärr mycket sådant i omlopp av människor som själv kan må dåligt på olika vis..
Dess beteenden är inte oki, men kan förstå att de själva har ett kaos på insidan som de inte vet vad de ska göra med..
De kanske inte är mogna än för utvecklingen som börjar ske.. de starka energierna som cirkulerar.. där vi ska börja tänka mer med hjärtat än något annat..

Jag själv känner en viss förvirring ibland och det känslomässiga är starkare än någonsin.. men det är underbart häftigt :D

<3 Sat Nam   
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar