måndag 17 september 2012

Spontanitet...


Nu har jag på kort tid varit i Fagersta två helger... det som inte brukar ske så ofta :D
Har varit hos min underbara vän Magnus b la och träffat trevliga människor... det har gjort gott för mig fast vissa saker inte blir som man har planerat riktigt :))
Älskar dig min vän för din omtanke, generositet och helt enkelt för att du är du!! Fina själ!! :)
 
Var också och kollade när Simon spelade.. en underbart fin höstdag blev det.. lite sliten efter alltför lite sömn, men vad gör det :D
Men jag mår just nu bra, mår underbart om jag ska vara ärlig.. fast min utmattning börjar ta tag i mig... planerar in vila hela tiden för att kroppen ska palla med.

Viktigt att ha människor runt sig som verkligen är bra för ens själ.. om de så är vänner, familj eller annat.

Nu har man ju en längtan också... en värme i kroppen som sprider sig, känns härligt!!
    

 <3 Natti på er..Namaste
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar