tisdag 25 september 2012

Tisdag igen...


Fasen vad veckorna går fort, märkligt när man ändå är hemma på dagarna.

Igår hade jag sån längtan till mitt jobb, saknar verkligen H&M, arbetskamraterna och få gå och fixa och dona..
Hoppas kroppen snart fattar att den inte kan bete sig så här.. blir ju galen :D

Hade även en känslig dag, jag var rätt tom och glad men ändå flög det förbi konstiga jobbiga känslor inombords...

"Tankar som puffas upp i mitt rofyllda inre,
  en osynlighet som ej ska dölja den jag är..
  Sveper över mig och får mig att tvivla,
  är det så det ska bli det här...
"

Känns som vissa vill "dölja" mig... jag vill inte ha det så.. man ska kunna vara vänner eller vad som offentligt...
Bara en underlig känsla som dök upp igår och svårt att förklara hur jag menar, skulle bli en hel novell så jag skippar det :))

<3     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar