måndag 15 oktober 2012

Ett år äldre...

... har man nu blivit igen..
Ingen dag som jag längtar till precis.
Att bli äldre är inga problem men att bli firad och så är lite jobbigt :D

Storskruttan är verkligen en underbar dotter <3
Hon gav mig denna bulle som jag älskar och skrev ett så fint brev som man som vanligt fäller tårar till...
Och nu ska jag äntligen köpa mig en meditationskudde som jag velat haft länge :) 
 
Blev lite mat och fick även myssällskap.. :)
Blev till att plocka fram lite nostalgi tv-spel som b la "Paperboy" på Nintendo..skoj!! 
Storskruttan fick även lust att baka muffins.. så dessa bjöd hon oss på :)
Hon har inte fått sin mors dåliga talang för att hålla till i köket..tur det hihi.


Vill försöka börja göra lite nya maträtter och försöka baka lite mer, när orken finns.. får se hur det går..

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar