fredag 26 oktober 2012

Husfru...


Jag tror jag har blivit sjuk eller fått nåt slag i huvudet...
Nu har jag bakat bullar 2 gånger på kort tid och det är inte min grej direkt.
Jag vill bli bättre på bakning och matlagning men det tar sin tid :D

Fick iallafall besök av fina syster som nyss kommit hem från 2 veckor i Turkiet.. och hon hade med sig presenter..och hur glad blir jag inte då och rörd, ett stort tack!! <3
Teet från Turkiet var supergott... ett specialte som rensar vid förkylning... var som att andas in vicks.. det var riktigt fräscht och uppfriskande.

S kom också så det blev en bra kväll :)


Nu behöver jag bara en skänk i köket så jag får plats med alla burkar och andra köksgrejer...

Trött och slut blev jag efter dagens sköna ansiktsbehandling.... inte kul att jag fick bekräftat att jag har hudsjukdomen rosacea på kinderna :/
Har anat det men hoppades in i det längsta att jag inte skulle få det också på allt annat.

Mitt liv har verkligen varit för stressigt och haft perioder med dåligt mående efter all skit, så klart den reagerar.
Nu bara acceptera det med och hoppas att den man håller kär inte ser en som skräp ;D

Ska nog snart inta ryggläge för att orka med Harmonimässan i Stockholm imorgon :)
Ska bli skoj!!


Nu har storskruttan höstlov så om ett par dagar eller så blir det att inkvartera sig i Fagersta igen :)

<3 Namaste och trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar