måndag 19 november 2012

60 års firande :)

Blev firande av min underbara pappa i lördags... tänk att åren går så fort.
Han är verkligen den bästa far man kan ha som alltid har funnits där.. som båda mina föräldrar.
Blev många tårar men även mycket skratt, så som det ska vara..

Härlig musikunderhållning hade vi med :)
 

Var skoj att Eigil hade skrivit en låt till honom :D
Han och mitt hjärta S spelade ihop.. och min storskrutta och pappa hängde också på i några låtar..
"Gubbarna" hänger ju och spelar i replokalen då och då och S hänger väl på ibland han också :)
Storskruttan har aldrig spelat på en cajun förr så kul att det funkade så bra första gången och med taktkänslan.
Riktigt duktig är hon och en stolt mor är jag :)





(Pappa hoppar in och spelar lite Cornelis med Simon :) )



(Här hoppar pappa och min storskrutta in och försöker spela lite med Eigil och Simon :) )

<3

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar