onsdag 28 november 2012

Helg med kärlek...


 Tänk vad kärlek kan göra med en... längtan efter närheten och att få umgås med sin partner är så stor när man inte kan ses varje dag...

Vi hade vårt bastumys som vanligt... utrensning, samtal och närhet... så härligt att kunna göra detta tillsammans, som allt annat t om toabesök haha :D

Träffade syrran och ena systersonen hos föräldrarna med middag på lördagen innan vi åkte på julmarknaden i Åvestbo.. hur mysigt som helst fast lite kyligt.
Där blev vi skjutsade som boskap i en traktorvagn,  kul och smidigt att de gjorde så :) 
 
(Mina älsklingar)

Mina två hjärtan fixade sedan kvällsmaten och det blev endel carcassonnespelande.. blivit nästan beroende av det brädspelet :D

Kvällen blev lite jobbig när min kropp o knopp ballade ur och jag blev sängliggande ett par timmar..
illamåendet och utmattningen/hjärndimman/värken slog till med full kraft och jag totaldeckade.
U
sch stackars älsklingen som fick sitta ensam när vi skulle haft mys
.. men jag vaknade och mys hann vi med ändå :) 


Farmor fick sig även ett besök under helgen... min goa farmor som inte mått så bra under en tid..
Jobbigt när de börjar tänka på döden och känsliga jag som har svårt att hålla tårarna borta :/

Men Simon tog med gitarren så de spelade och sjöng för fulla muggar och ojj så pigg hon blev :)
Hon levde verkligen upp och hon var så tacksam över detta..skönt att se henne så och vad musik kan göra med människor.

Hann även med att besöka hjärtats farfar.. så kul att träffa de äldre och lyssna till dem :)

<3 Carpe Diem   

2 kommentarer:

  1. Mitt <3 Det värmer och jag läser det som om det vore någon roman fast det känns äkta och det bästa är att det är äkta! /din

    SvaraRadera
  2. Mm det är äkta och jag älskar det <3

    SvaraRadera