torsdag 15 november 2012

Storskruttans 14års dag!! :)


 Hon är stor nu min tös och så väldigt klok, förståndig och ansvarsfull... tänk att det var hela 14 år sedan hon kom ut som en liten docka :)

Jag behöver aldrig vara orolig att hon ska göra nåt dumt för hon är så stark i sig själv och står emot grupptryck och annat..
En riktigt stolt mor är jag!! <3



I måndags på hennes födelsedag tog vi oss ut till Ikea för lite mat med mina föräldrar (de bästa och underbaraste som finns..som alltid har funnits för oss) samt min goding.
Sedan hem och firade med lite tårta och lite mer besök av min goa syster och hennes sambo :)
Endel skratt blev det och jag vet ej av vem tösen har fått sin komiska sida av ;D  



Dåliga kort men är så tacksam över dessa i mitt liv!!

Imorgon väntas en helg med bastukväll med min underbara goding, 60års firande av min goa far och bara insupa en massa kärlek...längtar!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar