onsdag 28 november 2012

Utredning...

Hur fint är inte detta?!! Haha

Förra veckan var det dags för utredningen på Sömnkliniken i Uppsala.. mina sömnsvårigheter måste kollas upp lite eftersom jag haft dem i så många år..

Fick sova med alla dessa elektroder och sladdar över hela mig och sen grejen i näsan.
Det gick väl sådär men fick iallafall ingen sjukhusångest som jag brukar få när jag väl var på plats.

Sedan var det bara att stiga upp kl 6, koppla bort allt detta som tog en timme att sätta dit och sen äta lite frukost..
Blev hämtad av en vaktmästare som skjutsade mig till nästa ställe på det gigantiska sjukhuset där jag blev kopplad till fler elektroder o samma fina mössa på huvudet :))
Där skulle jag försöka ta 4 tupplurar och somna inom 20 minuter.. hur bra gick det då hmm :/
En och en halv timmes väntan mellan dessa "powernaps".. så dagen kändes lite lång..

Ska dit på återbesök på måndag så får se vad de har att säga.. förmodlingen ingenting..suck..

<3    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar