måndag 10 december 2012

Helg, lycka och mys...




Den obligatoriska fredagsbastun med djupa samtal och mys startade som vanligt helgen i Fagersta :)
Otroligt nyttigt att ha denna stund känner jag.. på alla plan.

Lördags eftermiddagen och en bit in på kvällen blev det att njuta av skön härlig bluesjam.. med mycket folk och trevlig stämning och sen en liten lakritscigarr på det :D

Simon sjunger en låt samt spelade trummor på endel andra :)

Eigil tar sig också ton med några låtar :)

video

B.B.B med Simon på trummor testar lite innan folket kommer... De spelar den omgjorda bluesversionen av The Hiveslåten som de körde på "The Hives Tribute" i parken för några veckor sen..

Dock hade Kimmo glömt delar av texten och hur han skulle sjunga dem i videon så det blev lite sisådär :D men den är superskön!! 

Jag försöker verkligen känna av mitt mående nu och ta det lugnt med både att ta in för mycket intryck och stanna upp om det blir för mycket för mig. 
Som tur väl är jag inte ljudkänslig just nu och det är jag otroligt tacksam för...

Bara att jag måste vila kropp och huvud då och då.. eller ganska ofta.. måste balansera varje dag för att palla med vardagen och livet.
   
Stor del av söndagen blev det total vila.. tur man hade myssällskap av älsklingen :) 


Blev en fika hos mina underbara föräldrar där storskruttan min har bakat och fixat både tårta, regnbågsfärgad sockerkaka och lika regnbågsfärgade kakor till oss :)
Sockerkick deluxe!!

Är så stolt över min fina tös som är så duktig i köket.. inte är det av mig iallafall :))

Nu blir det vila och försöka stå ut till när jag får se min goding igen...

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar