fredag 25 januari 2013

Änglabudskap...


Idag drog jag ett änglakort för ett nytt budskap...
Det blev Relationskortet :)

Detta kort är ett tecken på att jag är på väg in i en mer positiv fas i mina relationer.
Har "lämnat skogen" och kommit ut på en plats som flödar av ljus och skönhet.
Behöver dock bara hålla ut lite till. :)

Ytterligare betydelser:

* Svaret på min fråga finns i förhållandet.


* Lita på dina känslor i en nuvarande relation och agera i enlighet med dem.

* Skicka ljus, kärlek och änglar till ditt nuvarande förhållande.

* Det sker en positiv förändring i ett pågående förhållande.

Det låter alldeles utmärkt känner jag med den fråga jag ställde :)

Jag lever i nuet och ser framför mig en underbar framtid med min familj <3
Vi vill inte vara vanliga "svenssons" så får hoppas det kommer funka med allt och det vi vill. 

<3 Love and Light     
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar