tisdag 29 januari 2013

Denna försäkringskassa... :/

*Tänk om man slapp alla myndigheter och kunde leva av vad naturen gav oss och må bra i ett samhälle utan stress, press och materiell hysteri...

*Tänk om alla dessa människor som är oempatiska, egoistiska och svåra att ha att göra med kunde förändras...

*Tänk om man kunde sluppit försöka vara så jäkla duktig hela tiden och bara varit istället..struntat i all press utifrån och hur man ska vara...

*Tänk om jag inte hade fallit för dessa "män" som min intuition varnade mig för men som jag inte lyssnade på...

*Tänk om mitt huvud kunde sluta längta efter att få arbeta igen och bara acceptera den situation jag är i fullt ut för bäst rehabilitering...

*Tänk om jag kunde sluta oroa mig för framtiden och ekonomin och bara flyta med...

*Tänk om mitt kontrollbehov kunde fara åt pipsvängen så jag kunde få lite lugnt i sinnet varje dag...

*Tänk om jag inte hade träffat den där personen, som struntade i familjen och ekonomin och som tyvärr gjorde att jag fick ett kontrollbehov från första början...

Finns många tänk om... men världen ser ut som den gör och den är väl som den ska just för tillfället antar jag.

Fattiglappen ska bli ännu fattigare, för det har försäkringskassan bestämt :/
Är trött på systemet och att allt ska vara så jäkla krångligt... inte blir det lättare för alla sjuka direkt och inte får de oss friska fortare heller... skit är det!!

Nu fick jag ur mig det också... tack bloggen ;)

<3 Namaste   
       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar