måndag 21 januari 2013

Kärlek och nysningar...

Helgen blev lugnare än lugnast... har fått en förkylning igen som gör att kroppen känns dubbelt så febrig och jobbig än vad den egentligen är pga sjukdomen..
Men inte klaga utan bara acceptera är det som jag måste göra :D
Men jag känner mig dock frustrerad eftersom jag så gärna vill göra en massa som jag inte orkar med både Storskruttan och Simon...

Tog iallafall en kort kylig promenad med vovve och sen hälsa på goa A-C, Simons farfar samt umgicks lite med mina föräldrar :)
Till största delen var man nerbäddad dock...


Förstår inte att helgen ska gå så fort... hinner knappt vara med min goding så ska man hem igen :(

Tur vi har hela livet på oss!! ;)


Känns så skönt... jag kan vara som jag är.. inte anpassa mig som jag ofta tidigare gjort (en viss anpassning måste alla parter göra )... jag känner full tillit (fast lilla lilla demonen kan komma fram för en kort sekund någongång ibland som det även gör för S )...
Men vi pratar om det och tror på oss... kärlek, samarbete och vara tillsammans är det vi tror på...
Det funkar hittills, och viktigt att jobba med förhållandet än att varje gång det blir problem välja att avsluta det eller bara gå i skiten och må kasst som de flesta gör i vårt samhälle.
INTE bra och inget vi tror på... vi går vår väg och ingen ska få förstöra det <3
 


<3  
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar