måndag 28 januari 2013

Lördagens strapatser... :)




Lördagen blev en liten utflykts dag för min underbara familj <3
Var ner på musikaffären och träffade E och A en sväng samt provade lite trummor... storskruttan var inne i sitt spelande och vi slogs om trumpinnarna :D

Sedan blev färden mot Björnön och pulkabacken... härlig dag med mycket skrik, skoj, kärlek och varm choklad.
Gissa hur min kropp var dan efter :/
Man får sota för allt skoj och fysiskt man gör, men vad gör det... envis är jag och skoj Måste man ha!!

Alla blev helt utslagna efteråt och älsklingen och jag kollade vidare på "The Amityville" filmerna... där bägge somnade i soffan :D

Älskade dessa filmer när jag var yngre... nu vet jag inte vad jag tyckte var läskigt med dem :))

 




Blir att vila nu några dagar...som vanligt...  

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar