torsdag 31 januari 2013

Skön dag...


Morgonen började med en skön sovmorgon trots att jag ändå vaknade tidigare än jag hade behövt.

Gårdagens mor och dotter mys/promenad finns fortfarande i mig...
Underbara storskruttan som säger så mycket fint och b la berättar vilken bra mamma jag är värmer mitt hjärta <3

Låg kvar i min sköna säng ( nyköpt HEL dubbelsängsbäddmadrass samt nya fluffiga täcken )
och läste en stund innan jag skickade storskruttan till skolan.

Blev b la en god fruktdrink till frukost som bestod av banan, kiwi, gröna vindruvor och massor av bladspenat...
och längtan efter min älskling är stoor nu :/
Denna vecka har verkligen masat sig fram fast dagarna på nåt vis går fort.. får inte ihop det där :D

Känns som huvudet är fullt med kom-ihåg-tankar och det blir kaos som vanligt.. tröttsamt!!

Idag börjar iallafall den efterlängtande yogan igen på Shanti...wohoo!! 
Ska bli underbart skönt!!

<3 Namaste     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar