tisdag 26 februari 2013

Sportlov...


I fredags blev det akutskottning av parkeringsplats för storskruttan och mig (jag fick välbehövlig hjälp) när hjärtat skulle komma...
Blir över en vecka med mys och kärlek nu :)

Inläggen kan bli lite sisådär eftersom min ork växlar och jag nu har lite annat att stå i än att fixa med blogg.

Söndagsmiddagen bestod i plankstek och vi fick sällskap av storskruttan och älsklingens bror S.. mycket trevligt :)

( En mycket dålig bild på änder vid Fagerstas Hembygdsgård )

Med strålande sol och blå himmel blev det en lång promenad runt i Fagersta.
Min envishet fick mig hem men kroppen bar mig knappt på slutet och med den härliga värmen ville jag helst inte in.
Underbart nu när våren snart kommer!!

Skulle vilja hinna med så mycket känns det som men dagarna går så fasligt fort.
Blir att ta en liten bastu ikväll och vårda själen lite med älsklingen :) .. kroppen värker, hullet växer och jag känner mig som en gammal kärring, suck.

Allt prat om nötfärs och annat skit lägger jag inte stor vikt vid utan är i min egna lilla bubbla utan onödiga saker som tar energi och frustration ifrån mig ;)

<3 Love And Light        

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar