onsdag 6 februari 2013

Tankar som flockas...



Underbart med vita träd och tanken på att det snart är vår... jag skiner upp inombords och längtan till att jag är ett steg närmare arbete och friskare kropp får mig att le...



Drömde inatt om jobbet och hur vimsig jag kände mig eftersom inte hjärnan fungerar som den ska :D
Men kände en lust över att äntligen få arbeta och vara lite normal :)
Har varit mycket kom-ihåg-tankar och annat i huvudet en period nu... drygt att känna sånt kaos i huvudet och därmed kroppen blir lidande.
Men jag har försökt rensa hela tiden så det inte går överstyr... storskruttan har haft alldeles för mycket tider till olika grejer så det är inte bara en själv att hålla reda på :D

Och jag har oroat mig över att mista allt det bra som faktiskt har skett i mitt liv på sistone mitt ibland all skit...
Varför oroa sig i onödan??!! 




<3 Love And Light 



  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar