onsdag 6 februari 2013

Vätskeansamling... :/

Känner mig som en bulle och sladdrig... vet att det är vätska som jag lätt samlar på mig...
Men drygt när man inte vet vad det är som gör att jag går upp så snabbt och sen helt plötsligt kan det bara försvinna efter några dar.

Nu har jag dock haft dessa extra kilon under en lite längre tid men vikten skiftar ändå fram och tillbaka.. eller snarare storlekarna på kläderna.
Uppsvullnaden som man skulle vara gravid vissa dagar förföljer mig med... less på detta nu!!

Undra om man någongång kan få råd att gå till en kinesiolog och utreda... ta reda på grundproblemet och inte bara det ytliga som iallafall inte hjälper...
Vill också detoxa mig från alla gifter och slaggprodukter man har inombords, men att göra det är en annan sak.. hmm :/ 
  
<3  

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar