onsdag 20 mars 2013

...

Tror jag snart ger upp...
Frustrationen växer för var dag och hur mycket jag än försöker dämpa och få ut den hjälper det inte :(

Känns som min hals har ett hårt strypgrepp om sig som jag ej kan få loss...
Skönt att yogan är imorgon.. hoppas på att det blir ett pass med att rensa ut frustration.

Funderar på att gå på regressionsterapi.. endel av frustrationen kanske sitter i gamla karman..tidigare liv..
Man har väl en massa lagrat i cellminnet också som måste väck!!

Fast tycker jag har så mycket erfarenhet nu och tagit med mig så mycket kunskap att det blir för jobbigt att inte få det lugnet inombords som jag så väl behöver..kanske blir för jobbigt att vara lugn och sansad i sinnet trots frustrationen som bara vill få utlopp för saker.

Jag får fundera på detta och återkomma ;)

<3 Sat Nam      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar