tisdag 26 mars 2013

Budskap igen... :)


I fredags tog jag dessa orakelkort med budskap till mig...
Blev två stycken igen bara för att min magkänsla var så stark för dessa.
Och jaa vad det stämmer :D

LIVSSYFTE kortet betyder:
Kortet är en påminnelse att jag inte ska behöva kämpa för att förstå syftet med mitt liv.
Inte oroa mig hur jag ska kunna tjäna bra om jag har ett meningsfullt jobb.
Inte grubbla över om jag ska byta jobb eller yrke utan bara följa med dit mina naturliga talanger, önskningar och intressen leder mig.. och ha den medvetna avsikten att glädja mig själv och andra.
Meningen med livet är inget annat än en process.

Ytterligare betydelser:
Ge all oro kring karriär och pengar till Gud och Änglarna.

Jag är på rätt spår mot mitt livssyfte.

Fokusera på ett steg i taget med avseende på mitt livssyfte och ge rädslan för framtiden till änglarna. 

Det jag gör just nu är en del av mitt livssyfte.

FRAMSTEGs kortet betyder:
Detta kortet är bekräftelse på att jag gör stadiga framsteg.
Ibland är jag hård mot mig själv när jag jämför mig med andra och tycker jag borde ha kommit längre vid det här laget.
Titta istället på hur långt jag har kommit, hur mycket jag har lärt mig och hur många människor jag har hjälpt.
Fokusera på de framsteg jag gör istället för att kräva av mig själv att jag ska vara perfekt.
Gör åtminstone något litet varje dag på ett projekt som jag brinner för.

Ytterligare betydelser:
Jag är på rätt väg även om det känns som det går sakta.

Hylla ljuset istället för att förbanna mörkret.

Uppskatta mig själv.

Klockrent detta :D
Kul att få dessa budskap och få bekräftat det som jag hela tiden har inom mig :)

<3 Sat Nam  
     
 

         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar