måndag 18 mars 2013

Nya budskap...


I förra veckan hade jag en trevlig eftermiddag/kväll hos fina M där vi blev ett litet gäng som b la kände av energier osv i hennes hem samt tog lite orakelkort med budskap...

Jag har svårt att släppa alla tankar och bara känna av vad korten sänder ut för budskap, men jag fick iallafall upp både bilder och meningar inom mig samt olika känslor.

Blir att öva på det där..spännande är det :)
  

Detta kort tog jag ur min änglakortlek innan helgen och kortet rasade ur leken när jag höll på och kuperade den...
Egentligen ska dessa kort inte vara med mer då, men jag som drogs till kortet hela tiden och min magkänsla var mycket stark med detta.

Kortets betydelse:

Jag har ändrat inställning på ett sätt som ger mitt liv en ny och mer positiv riktning.
Mitt gamla sätt att leva intresserar mig inte längre och jag upptäcker att jag undviker vänner och sysselsättningar som jag tidigare drogs till.
Jag förtjänar en livsstil och karriär som stämmer bättre överens med det som intresserar och engagerar mig.
Änglarna vägleder mig genom denna förändring.
Attraktionslagen borgar för att jag kommer att manifestera nya underbara möjligheter och relationer.

Ytterligare betydelser:

Jag inleder en ny fas.
Jag är på väg att starta upp ett nytt projekt.
En graviditet, födsel, adoption är möjlig.
Något nytt i mitt liv är en välsignelse även om det inte verkar så nu.    

Sen fick jag en känsla att jag även skulle dra ett till som skulle vara lite på sidan om.. men kortet var ändå starkt...

Det blev detta:
     

Kortets betydelse:

Jag behöver frisk luft.
Har varit inne för mycket och min kropp och själ behöver syre.
Öppna fönstren och  gå sedan ut och andas djupt.
Om jag bor i en stad ska jag åka ut på landet snarast möjligt för att andas välbehövlig frisk luft.
Ska även ha många levande växter hemma för att säkerställa en god syreförsörjning.

Ytterligare betydelser:

Motionera utomhus.
Gå ut i solen eller res till en solig plats.
Tillbringa tid bland träd och växter.
Släpp in lite "frisk luft" i en jobbig situation eller relation.

Det läskiga var att jag i förra veckan har gått och tänkt på hur mycket jag behöver få komma ut i skog och mark.. få andas in natur och luft...
har försökt öppnat fönster för att det ska bli friskare men det har inte känts nog iallafall.

Sen det första budskapet var ju klockrent :D

Ja tänk vad spännande det kan vara med dessa kort, önskar mig nu lite fler olika att få prova.
Men viktigt att de man köper känns helt rätt... intuitionen är väldigt viktig där :)

<3 Namaste    

      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar