onsdag 27 mars 2013

Underbar o nyttig bok...


Denna bok började jag läsa förra året... men pga min ME så har mitt huvud och "hjärndimma" inte orkat ta tag i alla övningar i den och få in informationen...
Så jag har tagit någon sida då och då fast jag får läsa samma mening flera gånger oftast :D

En riktigt bra bok av mediumet Rebecca Rosen om hur man jobbar med sig själv från roten för att kunna öppna upp sitt mediala och även kunna hjälpa andra människor.
Det kan man inte om man inte har hjälpt sig själv först och fått bort sina "skador" och destruktiva beteenden.

Jag bearbetar mig själv ständigt och gjort under många år.. det går inte på en handvändning, men jag har kommit långt :)

" Vad du vill få uppleva i livet eller ha och hur du vill att ditt liv ska se ut blir inte alltid levererat till dig...
Vi måste förlita oss på att leveransen som vi får kommer gagna vårt sanna jag och ge oss healing, snarare än det som egot tycker vore bäst för oss. "

<3 Namaste    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar