onsdag 3 april 2013

...


Har haft så många känslostormar inom mig nu ett par dagar... finns lite som måste ut verkar det som.

Tårar som rinner fast jag bara vill stoppa dem... en kropp som känns som en kokande gryta och ett inre som helst vill hjälpa alla som har det jobbigt...

Mina egna känslor som besvikelser och dåligt samvete vill upp till ytan och det gör att det blir för mycket att hantera.
Min bild av mig själv ruckas och jag tvivlar på om mitt goda hjärta finns där... jag vet hur stort hjärta jag har för allt och alla, men jag själv har hamnat i kläm och nu känns allt bara konstigt :/

Jag kan inte hantera alla dessa känslor på engång.. behöver en lyssnare, någon som orkar höra på allt som behöver luftas..
S fick vara en sådan för en stund men det får jag dåligt samvete för såklart :/


Nätterna är fullt av konstiga och jobbiga drömmar... vaknar ofta av att jag är helt slut av allt som händer i dem...
Nej bara ta tag och sortera allt så det blir fridfullt i själen!!

<3 Love And Light      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar