tisdag 9 april 2013

Inköp...


Denna orakelkortlek införskaffades på harmonimässan b la :)
Drogs till den när jag fick se att M hade den hemma... och när vi testade den så fick jag bara positiv magkänsla..
Måste lära mig den ordentligt dock... känna in..
 

Nytt yogite som är 82% grönt te och en liten smak av citrongräs och pepparmint, var gott faktiskt :)


Ett armband med en kruka som jag drogs till...
Symboltolkningen minns jag inte riktigt just nu dessvärre.. mitt minne är uselt :(.. men det var bra saker och det känns som jag har en konstig dragningskraft, bilder i huvudet och en känsla långt inom mig att jag sitter på marken som består av hårdpressad jord.
Framför mig sprakar en eld och jag håller en stor kruka eller ett stort lerkärl i famnen...
En stor djungel omringar en liten by och jag njuter av stillheten och värmen...

Kanske är ett tidigare liv, vad vet jag.. men jag har alltid dragits till bastanta möbler... trä.. gröna växter.. jord; och naturfärger.. naturmaterial... alltid tyckt eldar och ljussken varit så fint och harmoniskt... 

Glitter och glamour är inte min grej alls.. rysch pysch och sådant :D

Hade ett specialarbete i skolan om Brasilien och Amazonas regnskogen... skrev en novell om en liten stad i Brasilien som jag fick bra betyg på dessutom :D
Min magkänsla var så stark att jag skulle lära mig och drömma om detta land.
För några år sedan var jag till ett medium/healer som berättade utan att jag sagt något att i ett av mina tidigare liv var jag en dansare just i Brasilien..
Uppträdde för att få in lite pengar men jag njöt av min dans..
Så lite märkligt är det hur något kan kännas så starkt i själen utan att man har varit där eller haft något med det att göra i detta liv.


Den inköpta "turkosen" som är renad har jag nu om min hals, så får se om blockeringen i halschakrat blir bättre av denna :)

Nu blir det mellan turerna i tvättstugan att vila i min sköna renbäddade säng, med lite tänd rökelse...
Influensasymptomen och min kokande kropp behöver ta det vääldigt lugnt nu ett tag..suck.. men bara att se det positivt, mer tid till att läsa (det jag får in i hjärndimman) om lite nyttigheter för kropp och själ :)

<3 Namaste
 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar