måndag 15 april 2013

Klädshopping...


Storskruttan gillar verkligen att shoppa kläder och smycken, men denna tonåring är mycket ekonomisk måste jag tillägga.
Hon har nu lärt sig från mig, en gammal klädshopaholic att verkligen tänka efter innan man köper något... behöver man det, kommer det användas och till vad...
Tur vi har ungefär samma storlek ;)

Hon ber aldrig om pengar och sparar mycket... köper mycket som är nödvändigt och inte mycket "skräp" saker :D
Stolt över henne är jag minsann!!! <3

Men nu kommer det till mig... fattig och sjuk men ibland behöver man lite nytt ;D
Då blir det ofta att jag tänker på vad som är skönt att mysa i hemma, fast ändå i min stil... gillar ju inte vanliga mysplagg egentligen så nåt blandat vill jag ha...

Men när man pendlar i vikt hela tiden är det inte så lätt att köpa vissa grejer... men bara gilla läget ;)





Jag gillar lite olika stilar som rockigt, 60/70tal, lite "bohemiskt", lantligt.. o mer därtill..är väldigt blandat men söker nu nåt fint 70tal..lite åt hippie hållet eller nåt :D

Är skitkul med olika klädstilar och skulle vilja komma hem till någon som hade kvar alla gamla kläder från förr.. hur kul skulle inte det vara att rota i?!!

Nu kolla lite mode och inredningsbloggar för att bli inspirerad :)

<3 Love And Peace

 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar