söndag 7 april 2013

Positiva Linda...

 ( Kan ju inte förstå att någon man står ut med oss kvinnor så mycket som vi tänker och känner ;D )
Iof är inte männen alltid lätta att förstå heller hihi...

Hur gör man när man är så glad och positiv (eller iallafall försöker för det mesta, fast det ibland kanske inte uppfattas och syns)... att man så här en söndagskväll njuter av att bara vara i nuet och livet (trots skitkroppen som inte orkar röra sig)... men får en svidande känsla i hjärtat och bröstet... en klump i magen som inte vill försvinna fast jag bara känner positivitet och kärlek inombords??!!
 
Har haft en underbar dag i Stockholm igår med min fina vän M... harmonimässa med mycket prat (vääldigt mycket prat) ;D och skratt... 
Blir ju galet när jag är övertrött och bara babblar på och svamlar..tur M känner mig bra haha.
Trevligt att träffa på lite fina tjejer också där i vimlet :)
Höll på och missa bussen hem gjorde vi också, men allt har väl en mening och vi hann med :D 

Behövde verkligen det där kände jag fast jag nu ligger deckad idag...


Fick även igen bekräftelse på att mitt halschakra är åt h*vete och som jag inte vet det redan hihi... samt att jag hela tiden går runt och försöker hjälpa andra utom mig själv.. fast bättre har jag dock blivit :)
Jag känner ju alltid in hur andra måste känna det och må, så då förs deras känslor över på mig... bara försöka bli bättre på att inte ta in allt hela tiden.

Igår skaffade jag mig iallafall en "turkos" som nu ligger för att renas innan jag hänger den om halsen...
någon ordning ska det nog bli på det där chakrat!!

Men balanseringen och jordningen har tydligen hjälpt allt det andra och kronchakrat var verkligen på topp eller hur man nu ska säga :D
Bara meditera i massor och släppa ut allt skit!!

<3 Namaste och Natti
 



 
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar