måndag 29 april 2013

Vår :)

Helgen kändes som ett stort moln av känslor och aha- upplevelser på olika plan...



Underbara dagar med värme och sol dock.. hängde tappert med på en frisbeegolftur till Kolbäck :)
Blev lovad en tur till ett kul loppis för besväret ;D

Naturen var underbar eftersom jag gillar skog och mark och solen värmde gott.
Men mitt försök till att prova sket sig.. kände att min smärtande arm inte ville detta och var bättre att lulla omkring och bara vara istället.
Jag ser ju så mycket vackert i allt möjligt :D
Kan stå och titta/känna på trädknoppar eller annan växtlighet som att det vore nåt alldeles fantastiskt, fast det är det ju ;)

En liten skogsbrand gjorde att vi fick ta en paus :/


Att sommaren snart nalkas känns underbart.. bryr mig egentligen inte om mörkret på vinterhalvåret för tycker det är mysigt, men kylan är inte min grej.

Så nu bara njuta de dagar man orkar ta sig ut när dessa soltimmar visar sig :)

<3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar