onsdag 17 april 2013

Zombie, bomb och deckad...



Inatt har jag knappt fått någon sömn... varit för övertrött och slut i själen...  
Tänk vad mycket olika symptom man kan få för t ex frustrationer, trötthet och annat som kan finnas.

Känner mig i en märklig känsla där min själ vet så mycket, den känner att den har kunskapen om vissa grejer men i verkliga livet så finns det situationer där jag inte får utlopp för min "kunskap"...
Låter märkligt jag vet ;D

Hela min kropp känns som en sprängladdning och samtidigt helt deckad... värken och kaoset i hela huvudet vill inte ge med sig...
Har läst om pacing IGEN för ME sjuka.. men hur lätt är det att balansera sina dagar med att slippa alla intryck, tankar och fysiska göromål?!

Man ska skippa ALL aktivitet som mental, emotionell och fysisk... hur fasen kan man göra det??
Jag med alla tankar kring människor som mår dåligt, vad jag ska komma ihåg för mig och dottern i vardagen (fast jag skriver upp allt), ekonomi, framtiden, drömmar o ja hur mycket som helst...

Försöka att ständigt meditera då kanske hmm :D

Varit mycket nu ett tag med att jag blir utförsäkrad från försäkringskassan igen och vad man ska göra...
Vill jobba och prova saker, men verkligheten är en annan..
Jag kämpar med vardagen att orka den... gör saker fast jag egentligen mår skit i kropp och huvud för att få nåt normalt och kul i mitt liv.

Ingen ser oftast på mig hur jag mår för "masken" kommer fram.. bara de som verkligen känner mig och har sett mig riktigt dålig som kan säga till att de ser att jag inte mår bra.
Denna sjukdom är ju "osynlig".. man vill inte visa sig svag heller.

Nåja ska nu försöka vila både huvud och kropp en stund för att sen försöka städa lite korta stunder i mitt skitiga kök :/

<3  

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar