måndag 27 maj 2013

Äntligen!! Eller nåt...




Nu har jag äntligen fått besöka Gottfrieskliniken och fått min diagnos ME (Kronisk trötthetssyndrom)...
Faktiskt är jag glad efter alla dessa år av kämpande för att få reda på vad jag har och att någon ska tro på en och förstå mina symptom.

Min lättnad är så otroligt stor att nu få ha kontakt med läkare som forskar inom detta och som vet vad det handlar om att må så här.
Fick reda på att iintag av B12 som många ME patienter fått och som hjälper vissa på traven att känna sig lite piggare inte är bra för min rosasea som jag fått på kinderna med denna sjukdom.
Jag som tog B12 injektioner för några år sedan för att testa, men som tyvärr inte hjälpte på mig...
men är väl bra eftersom jag ändå inte kan ta det nu då.


Ska iallafall få testa nya "sömntabletter" och långverkande alvedon mot värk.

(Råkade sitta med mobilen såklart haha.. och storskruttan vilar lite i hotellets trädgård efter middagen)
 
Jag är emot alla piller och skit och det tyckte läkaren var bra, men kunde dock ta när det är som värst istället för att pinas så in i h*vete och slösa mycket energi på det.. men får väl se.. ;))

Nu har utmattade jag "gjort" Göteborg med en god middag och strosande samt vilopauser på vägen..






Till alla cigarrälskare hittade jag värsta butiken!!
Ingen bra bild, men fanns ett rum i butiken där det lagrades väldigt mycket olika sorters cigarrer :D


Nu försöka få lite skönhetssömn och läkning.

<3 Love to u all






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar