onsdag 29 maj 2013

Hemfärd och utmattad...


En fin dag i Göteborg, men dessvärre med en riktigt utmattad kropp och själ.
Solen värmde skönt men det har varit alldeles för mycket för mig nu ett tag så allt säger ifrån :/

Försöker att lägga på "masken" och vara den där positiva glada jag, men går inte riktigt.
Positiv är jag, men är så fruktansvärt less.. på mycket.


Jag har ändå en strimma av hopp med olika saker som lyser väldigt starkt inombords... känner mig lite sådär lycklig emellanåt...
Fast behöver dock skrika av mig någonstans för att min ilska ska lätta.. jag är fasen ingen som man kan göra hur som helst med.

Att kunna komma in i mitt stenhjärta är inte det lättaste.. men jag lät det krossas för att blomma ut för första gången på mycket mycket länge..
Nu är det åter nästan slutet.. inte helt, men nära på.. kanske...

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar