onsdag 29 maj 2013

Många tankar och ideér...


Jag har lite ideér och saker som jag vill genomföra, starta etc.. men hälsan sätter stopp för det dessvärre :/
Men ska komma dit en dag.. ta en dag i taget.. lyssna på min intuition och se att allt har en mening..

Är tacksam ändå åt all kunskap jag får till mig, utifrån och även från mitt inre.. genom bearbetning av olika känslor och situationer.. ohälsa och av själva livet :)
Tacksam för Livet fast det kan göra ont och vara riktigt plågsamt...


 
Ibland vill jag ha nåt litet svar iallafall om hur det ska bli.. vad jag kan göra för att må bra etc..
Men vet att mina vägledare finns bredvid mig, känner dem ofta och jag vet att jag måste gå igenom saker för min livsplan ser ut så..

Allt har en mening!!

<3 Sat Nam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar