torsdag 30 maj 2013

Naturliga och ekologiska produkter...

 (Blev även membrasinkapslar och Omega 3.. sen ett ägg :) )
Imorse intog jag som vanligt min gröna drink som bestod för dagen av:
Banan, vindruvor, kiwi, spenatblad, mixad grön sallad, ingefära, galiamelon, mynta, rosmarin, spirulina och gurkmeja/svartpeppar samt lite vatten för utspädning :)


Här är lite bra grönsaker som man behöver få i sig ;)


Har börjat med Membrasin som är baserat på havstornsbärsextrakt... innehåller b la fettsyran omega 7 som främjar kroppens slemhinnor och då muntorrhet b la..
Behövs verkligen och dessa sägs vara bra.
Sömntabletterna jag har gör att jag får muntorrhet b la.. mycket drygt!!

Och till er som har sjukdomen ROSACEA måste jag bara varna för att ej inta B12 vitaminer då detta kan bli värre av det.
Lite tips bara ;)

Jag har nu börjat kolla efter naturliga-/ ekologiska hudvårdsprodukter b la.. vill inte ha mer gifter i min kropp!!
Så b la dessa märken kollar jag upp men skulle gärna vilja ha fler tips :)

* Reco hair                    * Urtekram
* Weleda                       * John Masters Organics
* Börlind                       * Rosenserien
* Maria Åkerberg           * Dr Hauschka

Finns många fler men vad ska man välja??
Behöver verkligen ta hand om mitt hår som är skadat och torrt.. samt att jag lossar så mycket hår när man inte mår oki.. tips någon??  


<3

  



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar