söndag 26 maj 2013

On the road...

 Idag gick resan till Göteborg för att äntligen få besöka Gottfrieskliniken imorgon :)
Mina underbara föräldrar tog bilen så jag slapp ta tåget och flänga runt så mycket... tar endel på hälsan och när man inte är bekant med staden riktigt för att hitta...

Så nu blir det en liten såkallad minisemester där man även får komma bort för en stund.

 
Jag har varit så fruktansvärt slut och fått lite jobbiga symptom nu ett tag.. mycket inombords som behöver komma ut... mycket känslor som blandas.
Sov stor del av denna resa men blev inte mycket piggare av det så var bara att låtsas vara pigg ;)



Blev en benstreckarpaus vid Göta kanal och få njuta lite med min goa dotter <3
 
Igår och idag blev bästa älskade mor grattad i dubbel bemärkelse då hon om några dagar fyller år... vi kan tyvärr inte komma till hålan denna dag så det fick bli firande i  helgen istället :)


Jag fick även så underbart fina presenter av min storskrutta att dessa tårar såklart började rinna..snyft!!
Kan inte förstå att jag fått en sån underbar tjej!! <3

Min sötis har blivit stor!! :D

Men hon blev iallafall överlycklig idag när hon drog ifrån gardinerna på hotellrummet och fick se alla dessa tränande fotbollskillar utanför hotellfönstret haha..
Vi hade visst stora fotbollsplaner bredvid.. trevligt för henne!!


<3 Love and Peace





2 kommentarer:

  1. Lycka till på besöket hos Gottfries <3

    SvaraRadera
  2. Tack fina du!! Det var underbart att få komma dit.. verkligen värt allt kämpande :) <3

    SvaraRadera