lördag 18 maj 2013

Pingst... retro.. värme.. folk.. kärlek

Efter gårdagens vila för min kropp, som b la såg ut så här på balkongen (man får mysa till sig lite) så blev det att åka på loppis b la idag.. innan ishockeyn som man naturligtvis inte kunde missa :D
Mycket retro grejer...superfina.. gamla "stenkakor" i massor och annat smått och gott :)


Älskar gamla jukeboxar.. underbara!!
Påminner om alla 50/60 tals filmer man såg när man var yngre :D 
En gammal "telefunken" tv.. läckert!!
Efter denna dag fast den inte slutat än så vet jag att det blir lugnt imorgon...
Träffade solstrålen Neo med föräldrar så den glädjen spreds till mig :)
Träffade även på Paulo Roberto på Ica.. usch :D
Sen fick jag en liten gåva av min älskade dotter.. kan inte ha en bättre tonåring än henne.. den bästa som finns!! <3

Man känner sig otillräcklig när man fått uppfostra henne själv och sen med all ohälsa man haft/har och skit..
Vi har varandra och hon har blivit en sådan klok och ansvarsfull tjej.. såå stolt över henne!!


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar