tisdag 18 juni 2013


Gårdagen bestod i ett storstadsbesök med storskruttan :)
Jag förstod nog inte riktigt vad jag gav mig in på när morgonen väl kom och man hade en heldag med mycket intryck och allt som hör till...

Var riktigt slut och hjärndimman var inte så skoj men den riktiga huvudvärken höll sig borta iallafall.. tur det!!
Vi hade en underbar dag med sol, mycket skratt och tok (och jag fick ofta ur mig fel ord mot vad jag tänkte, det får man stå ut med när knoppen inte funkar), hårklippning på den fina salongen Ecohair där jag fick mycket råd om naturliga produkter samt ett inköp av en hårgel från märket "Maria Åkerberg" för att skydda och göra mina hårtoppar mjukare..den var super :)
Ska nu inhandla ett helt naturligt schampo och balsam från samma märke "Maria Åkerberg", det var bra för mitt hår kände jag :)

(Kommer fler bilder av mina inköp senare)

En jättegod ingefäradryck..rekommenderas :)
 
 

Benen och kroppen bar mig knappt tillslut men är glad för att vi gjorde denna tur för att känna sig lite lycklig och slippa kaoset i huvudet (utom sjukdomskaoset då), det var en lyckad dag och kan inte ha en bättre dotter!!! <3

<3 Love And Peace 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar