tisdag 18 juni 2013

Leva- Be- Älska...

Jag ska vara snäll mot mig själv och rota runt i mitt inre kaos och få ordning igen :)
Inte tillåta att något energikrävande eller negativt ska få slå rot i mig.

Jag kan ogilla känslomänniskan i mig och att jag vill alla så väl, samt att tro att det jag vill ha i mitt liv.. alla drömmar etc lätt ska kunna komma till mig o finnas för evigt.
Inget verkar vara för evigt.. känslor, situationer, människor, djur, boende.. ja allt kommer och går.. så som det är meningen, men hur länge ska det vara så och varför ska min själ bli så svag och mer och mer svävande?!

Jag som ska vara så stark hela tiden... jag är inte det alltid, behöver nåt som reser mig upp ibland när jag fallit ner.

Men jag är glad.. glad åt livet.. glad för de människor som  vill väl och som ger kärlek och glädje <3
 


<3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar