söndag 23 juni 2013

Liten roadtrip...


Min utmattade kropp och själ blev lite piggare av att höra farmors glada önskan om att åka ut på en liten roadtrip idag :)
Efter att ha sett dessa gulliga småfåglar få sina brödbitar för dagen åkte vi runt i de små byarna på landet...
Höra berättelser från förr.. se alla fina gamla hus och lador.. den vackra naturen.. rådjur och sjöar...
Tiden flöt förbi och jag njöt.
La undan allt som har med utmattning och värk att göra.. dystra tankar och bara va i nuet..underbart var det :)

Älskar att lyssna på de äldre, hur de har levt och vad de har för tankar <3
Hon spred glädje idag och det kändes så fint.

(Hon trodde även jag var min 14 åriga dotter när jag kom.. och hon är inte senil eller nåt..det ni haha ;)) )
 
Nu blir det vila och lite mer vila så jag pallar med lite annat framöver :)

<3 Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar